Suzuki Swift váltószoknyacsere.
Pont 13 éve kezdték el gyártani ezt a szépségesen csúnya tömegautót. Igen, minden utcasarkon áll belőle egy-két darab, van választék bőven a használtpiacon. Ez az az autó, amiért nem a magyar megy külföldre, hanem a német jön érte szeretett országunkba. Viccet félretéve, mindannyian egy jó és megbízható autónak ismerjük.
Ki jobban, ki kevésbé vigyázott szeretett Swiftjére, ám a váltószoknyát nem kíméli az idő vasfoga.
Kinek előbb, kinek utóbb, de a swift váltószoknyája szétmállik, kilyukad, a gyűrődések mentén szétfoszlik.
Sokan nem is tudják, mennyire egyszerű kezelni ezt az apró esztétikai hibát. Pár kép többet mond ezer szónál, ezért nem is untatnálak a fölösleges írással. Lássuk a képeket, na és persze egy minimális leírást hozzá.
Na melyik a régi?
Remélem ezzel a pár képpel és a rövid leírással tudtam segíteni. Ahogy látod, nem nagy ördöngösség,és mégis sokat tud dobni az autód belső esztétikáján.
Sziasztok.
A váltógomb alá egy közepes csavarhúzót be kell tolni és avval felfelé feszíteni a gombot, ha lehúzós megindul. A váltógomb alatt a bőrön belül van egy fém perem,a fém perem és a váltógomb közzé kell beszúrni a csavarhúzót.
Üdv Tibor.
Szia.
Ma jött meg a váltó gomb és szoknya a 2005 1,3 GLX Swiftemhez. Elolvastam az írásodat. Nem vagyok egy gyengusz ember, de a gombot megmozdítani nem tudom. Sem tekerni, sem húzni. Mit csinálok rosszul?
Szia esetleg egy videót tudnál e javasolni vagy küldeni a szoknya és gomb cseréről. Fáradozásodat köszönöm. József Suzuki Swift 2006
irokéz
May , %é
2006 1,3Swift GLX: csavarhúzó aláment a gomb szárának, de mozdítani nem tudtam. Csőfogóval viszont secperc lejött. Visszahelyezésnél rányomtam kézzel, aztán egy vastagabb deszkadarabot tettem a tetejére és óvatosan megütögettem fakalapáccsal. Nem ment rá tövig így sem, de mivel nem lötyögött, inkább nem erőltettem jobban. Így is csak akkor látszik a különbség, ha nagyon közelről nézi valaki.